سرخط خبرها

جانبازان بیش از ۵۰ درصد و شیمیایی مشمول دریافت واکسن آنفلوانزا | اعلام شرایط دریافت واکسن

  • کد خبر: ۴۹۰۴۵
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
جانبازان بیش از ۵۰ درصد و شیمیایی مشمول دریافت واکسن آنفلوانزا | اعلام شرایط دریافت واکسن
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ۷۰۰۰ نفر از خانواده جانبازان و ایثارگران استان مشمول طرح دریافت واکسن آنفلوانزا شدند.

جانقربان-شهرآرانیوز| معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ۷۰۰۰ نفر از خانواده جانبازان و ایثارگران استان مشمول طرح دریافت واکسن آنفلوانزا شدند.


محمدجواد غلامپور افزود: این طرح از اواخر مهرماه براساس تفاهم‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با وزارت بهداشت و هماهنگی با دانشگاه علوم‌پزشکی انجام شد و تاکنون بیش از ۵۵ درصد مشمولان، واکسن را دریافت کرده‌اند.


وی اظهار کرد: جانبازان بیش از ۵۰ درصد و جانبازان شیمیایی با هر درصدی، برای دریافت واکسن می‌توانند به بنیاد شهید مراجعه کنند. همچنین ایثارگران، جانبازان و خانواده این عزیزان با هر شرایطی، چنانچه دچار بیماری‌های صعب‌العلاج هستند، برای دریافت واکسن فراخوانده شده‌اند که واکسیناسون این افراد در منزل انجام می‌شود.


این مقام مسئول افزود: تزریق واکسن در مشهد از سوی کارکنان درمانگاه شاهد و دیگر مراکز توان‌بخشی جانبازان انجام می‌شود و در شهرستان‌ها نیز از طریق معرفی به مراکز بهداشت این کار درحال انجام است.


غلامپور در پاسخ به اینکه دیگر جانبازان و ایثارگران چه زمان واکسن آنفلوانزا دریافت خواهند کرد، گفت: شرایط دریافت واکسن امسال متفاوت است و این‌گونه نیست که از بازار بتوانیم آن را تهیه کنیم. لازم است از طریق وزارت بهداشت و دانشگاه علوم‌پزشکی سهمیه در اختیار ما قرار بگیرد تا معرفی را انجام دهیم. چنانچه شرایط فراهم شود، دیگر جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های محترم آنان فراخوانده خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->